Actualizare cos

Használja ki most a -10 % KEDVEZMÉNYT bármilyen megrendelésre. Használd a kódot “NYÁR” a megrendelés teljesítése után. Korlátozott készlet! Alkalmazzd a kupont

Felhasználási feltételek

1. VÉGLEGES ELEMEK

Az alábbiakban közölt általános feltételek az SC MAXIDEAL GROUP SRL által az áruk és szolgáltatások minden, a www.okoshazak.hu online áruházon keresztül történő vevőnek történő értékesítésére vonatkoznak.

Így a következő fogalmakat a következőképpen definiáljuk:
– áruk és szolgáltatások: bármilyen termék vagy szolgáltatás, amelyet az eladó, a vevő nyújt;
– megrendelés: elektronikus dokumentum, amelyben a vevő a www.okoshazak.hu online áruház ajánlatában bemutatott áruk vagy szolgáltatások megvásárlását kéri;
– szerződés: az eladó által megerősített megrendelés (a megrendelés megerősítését csak telefonon vagy elektronikus úton lehet megtenni).

 

2. A RENDELÉS REGISZTRÁLÁSA ÉS MEGERŐSÍTÉSE

A www.okoshazak.hu online áruházon keresztül megrendelés elindításával (elektronikusan vagy telefonon) a vevő elfogadja a kommunikációs formát, amelyen keresztül az eladó végrehajtja műveleteit (elektronikusan vagy telefonon).

A megrendelés a következőkből áll:
– a fent említett online áruház ajánlatában található áruk vagy szolgáltatások;
– egyértelmű említések a számlázásra, a kézbesítési adatokra, valamint az egyéb különleges említésekre vonatkozóan;
– a vevő specifikációi.

A megrendelés elindítása (elektronikusan vagy telefonon) nem jelenti a megrendelés és a szerződés megerősítését. A teljes lépések a következők:

megrendelés regisztrálása: minden regisztrált megrendeléshez automatikus egyedi szám készül;
megrendelés átvétele egy értékesítési ügynök által, a webhelyen a Kapcsolat szakaszban feltüntetett munkaidőn belül (Értékesítési osztály program);
– a költségvetési számlák fenntartható módon történő kibocsátásának időpontját képviselő szerződés megkötése.
– a megrendelés kézbesítése a megrendelés megerősítését követően, valamint a szállítási részleteknek az értékesítési vagy szállítási ügynök és a vevő általi meghatározása után történik.

A rendszer által automatikusan elküldött üzenetek nem erősítik meg a termék raktáron történő meglétét, sem az adásvételi szerződés megkötését.A rendeléseket veszik / regisztrálják, és csak a szállító megerősítését követően a készletben lévő termék elérhetőségéről fogadják el és teljesítik a megrendeléseket.

A www.livoloeurope.ro online bolt kínálatában szereplő termékek csak megrendelés alapján értékesíthetők. A megrendelést a fent említett lépések szerint dolgozzuk fel az értékesítési részleg munkaterve alatt. A nem megerősített megrendeléshez nem szükséges a termékek foglalása. A megrendeléseket az adatbázisba történő rögzítésük időrendi sorrendjében teljesítik. A megrendelés, amely a következő állapotú termékeket jeleníti meg a helyszínen: STOCK STOCK, SUPPLIER STOCK, akkor nem teljesíthető, ha időrendi szempontból ugyanazon termékre újabb megrendelést regisztráltak, majd azt később megerősítették, ezáltal kimerítve a készletet.

 

3. A TERMÉKEK ÁRAK ÉS KOCKÁZATAI

A termékek ára és készlete 24 óráról 5 napra frissül. A megrendelések és a proformák árai a kiállításuk napjától számított 3 napig érvényesek.A speciális megrendelés alapján behozott termékek esetében a termék értékének legalább 30% -ának megfelelő előleget lehet igényelni. helytelenül jelennek meg, többek között azért, mert tévesen adták be az adatbázist, fenntartjuk a jogot az ezeket a termékeket tartalmazó CANCEL megrendelések megtételére, és a hibáról a lehető leghamarabb értesíteni az ügyfeleket.

A www.livoloeurope.ro online áruház által értékesített termékek készlete a következőképpen szerepel:

RAKTÁRON: a termék fizikai készleten van (A RENDELKEZÉSRE ÁLLÓ RAKTÁRON BELÜL), és online megrendelés alapján vehető fel / szállítható, RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE UTÁN (A megrendelés elfogadása). A A RENDELKEZÉSRE ÁLLÓ RAKTÁRON állapotú termékek megrendeléseit abban az időben sorrendben teljesítik, ahogyan azokat az adatbázisban regisztrálják. Az összes termék, amely RAKTÁRON állapotban van jelen, korlátozott számú darabot tartalmaz. A készleteket a fentiek szerint frissítjük – következésképpen előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor az RAKTÁRON állapotban megrendelt termék elérhetetlenné válik, ha azt egy korábbi megrendelés megerősítette.

PARTNER RAKTÁRÁN: a szállító készletében lévő termékek korlátozott számban érhetők el (a rendelkezésre álló készletben). A megrendelés elfogadásra kerül, miután a szállító raktárában az eladó ügynök megerősítette a rendelkezésre álló mennyiséget. Az árut a szállító frissíti a megrendelés megtételétől számított 15 napos időközönként.Ha a termék már nincs a szállító készletében, akkor erről tájékoztatni kell.

Tekintettel arra, hogy a készleteket a szállítónál nem frissítik olyan pontos időközönként, amely lehetővé teszi a pontos információt, előfordulhatnak esetek, amikor a szállító készletében feltüntetett termék valójában már nincs raktáron. Továbbá fennáll annak a lehetősége, hogy ezeket a termékeket csak különleges megrendelésre lehet szállítani 2 és 60 napos szállítási határidővel. A szállítóktól kapott információkat nem vállaljuk felelősséggel, ha a termék nincs raktáron.

– NINCS RAKTÁRBAN : A termék nem található a livoloeurope.ro raktáron, vagy a szállító raktárában.

 

4. TERMÉKEK FIZETÉSE

A termékek fizetése készpénzben történhet (munkahelyen vagy visszatérítésnél, közvetlenül a futár felé), PO-val, bankkártyával (online fizetés a helyszínen) .A online fizetéssel bankkártyával fizetett összegek automatikusan blokkolódnak az ügyfél számláján, a fizetési feldolgozó által, és automatikusan ay okoshazak.hu bankszámlájára irányítja, körülbelül 72 órán belül. Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy ez a folyamat automatikusan történik, az okoshazak.hu egyik alkalmazottja beavatkozása nélkül. A megrendelés visszaigazolását az ellenőrzés és a kézhezvétel visszaigazolása után adjuk meg. Ha a megrendelések nem teljesíthetők, a pénzt legfeljebb 5 munkanapon belül megtérítik az ügyféllel történő kommunikációtól számítva.

Az interneten befizetett összegek visszatérítése / feloldása esetén (az ügyfél kérésére vagy a termékek kézbesítésének képtelensége miatt) vegye fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó bankkal, mert attól függően, hogy milyen protokollt írtál alá és kötött meg a bankkal, bár egy okoshazak.hu  képviselő kéri az összeg visszatérítését, a bank akár 30 napon belül kinyithatja az értéket.

A mobilpay.ro és a livoloeurope.ro között létrejött szerződés 8.5. Cikke szerint a kártyával fizetett műveletek nem képezhetik részleges vagy teljes visszatérítést más fizetési eszközzel. A megrendelés visszavonása vagy annak visszatérése esetén az okoshazak.hu a szoftvermegoldás által biztosított funkciókat használja a műveletek visszavonására. […] A livoloeurope.ro vállalja, hogy a szerződés érvényességi ideje alatt betartja az összes utasítást, feldolgozási eljárást és műszaki biztonsági szabályt, amelyeket a Bank a webhely konfigurálása során vagy később benyújtott, közvetlenül vagy a feldolgozón keresztül továbbított.

 

5. A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA

A termékek szállítása az ezen az oldalon említett adatok szerint történik:
A fenti oldalon szereplő szállítási határidők a megrendelés megerősítésének pillanatától érvényesek, kivéve a munkanapokat, és 24 órától 30 napig változhatnak. 
Javasoljuk, hogy ellenőrizze a terméket a műszaki adatok és a kiegészítők szempontjából, amellyel együtt szállítják – hiányosságok vagy következetlenségek esetén az alább említett adatok szerint jár el. Javasoljuk, hogy a megrendelés kézhezvételekor ellenőrizze, ha megsértésről értesítik, az értesítést legkésőbb 48 órán belül kell megtenni az e-mail címen: contact@livoloeurope.ro. Az értesítésnek tartalmaznia kell információkat a megrendelésről, a termék állapotáról és lehetőleg néhány képet a termékről / csomagolásról, amely problémákat okoz.

Csomagcsomaggal ellenőrzött megrendelések esetén az ügyfél számára kötelező a futárügynök jelenlétében ellenőrizni a csomagolás, a termék és a kiegészítők integritását. A termékek integritására vonatkozó későbbi igényeket később nem veszik figyelembe, ha a fent említett eljárási lépéseket nem tartották be.

Figyelem !!! Sérült csomagolással (ütés, törés, repedések, folyadékokkal való érintkezés) vagy nem megfelelőség gyanúja esetén ajánlott és ragaszkodik a termék / termékek és tartozékok futárügynök jelenlétében történő ellenőrzéséhez és egy folyamat összeállításához. annak megállapítása, amelyben fel vannak tüntetve a nem megfelelőségek, vagy megtagadják a csomag vagy termék / termékek átvételét.

Azoknak a csomagoknak vagy termékeknek a megvásárlása, amelyek a nem megfelelőség nyomait mutatják, anélkül, hogy tiszteletben tartanák az intelligens eset jelzéseit, az ügyfél felelősségvállalásával vállalkozik!

A Bemutatóteremből történő átvételi megrendelések esetén az ügyfél köteles a csomagolás, valamint a termék és a kiegészítők integritását ellenőrizni a forgalmazó jelenlétében a tesztelésre korlátozott helyen (mintapad). Ha bármilyen nem megfelelőséget észlel, akkor utasítsa el a termék fogadását.

A termék, a kiegészítők vagy a csomagolás integritására vonatkozó későbbi igényeket nem vesszük figyelembe!

A kockázatátadás az O.G 34/2014 szerint történik *

6. SZERZŐI JOG

A teljes tartalom szerzői joga teljes egészében az SC MAXIDEAL GROUP SRL tulajdonában van, és a tulajdonos írásbeli hozzájárulása nélkül nem használható fel és nem másolható. A weboldalra belépők a következő jogokkal rendelkeznek:
a www.livoloeurope.ro tartalom feltárása
a közzétett információk sokszorosítása, fordítása vagy felhasználása, csak a forrás hozzájárulásával;
a weboldalra mutató linkek beillesztése a saját oldalaiba (amikor a linkeket beépítik a kereskedelmi vagy reklám weboldalakba, új ablak nyílik meg a www.livoloeurope.ro oldal megtekintésére);
az a személy, aki döntéseit, cselekedeteit vagy mulasztását a weboldalon található információkra alapozza, teljes felelősséget vállal az elszenvedett veszteségekért;

A bemutatott képek informatív jellegűek és tartozékokat tartalmazhatnak, amelyek nem tartoznak a szokásos termékcsomagba;
A műszaki előírások informatív jellegűek, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatók, és nem jelentenek szerződéses kötelezettséget.
A webhelyen bejelentett, esetleges szerzői jogsértésekről a következő e-mail címet lehet bejelenteni: contact@livoloeurope.ro

 

7. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME ÉS FELDOLGOZÁSA

A személyes adatok védelmére és feldolgozására vonatkozó politikánkról további információt az oldalon talál:

Személyes adatok feldolgozása.

 

8. GARANCIA

A www.livoloeurope.ro online áruházban értékesített összes termékre, kivéve a lezárt termékeket, a hatályos jogszabályok, valamint a gyártók és forgalmazók kereskedelmi feltételeinek megfelelő jótállási feltételek vonatkoznak – az összes termék új (kivéve az újra lezárt termékeket), eredeti csomagolásban. Az Okos Házak által értékesített termékek garanciáját a forgalmazók vagy gyártók felhatalmazott szolgáltatásai biztosítják, meg nem felelés esetén átadják azokat a livoloeurope.ro garanciagyűjtő központnak vagy közvetlenül a jótállási nyilatkozatban megadott hivatalos szervizközpontoknak.
A garancia feltételeivel kapcsolatos további részletek a külön oldalon találhatók:

https://okoshazak.hu/termekek-es-garancia/

 

9. A TERMÉKEK VISSZATÉRÉSE

A termékek visszaküldésére a hatályos törvények, valamint bizonyos esetekben a saját visszaküldési politikája vonatkozik.
A visszaküldés minden részlete megtalálható a dedikált oldalon:

https://okoshazak.hu/visszateresi-politika/

A termékek visszaküldése a szállító / forgalmazó / gyártó által engedélyezett / jóváhagyott szolgáltatásokra való átirányításra a visszaküldési eljárás jelzéseinek betartásával történik (csomagolás, tárolás, szállítási költségek kezelése).

Figyelem! A szállítási költségeket a törvényes (14 nap) határidőn belüli visszaküldés esetén a fogyasztó viseli.
A feladó felelős a fuvarokmányba (AWB) bevitt adatok helyességéért, valamint a csomagolás helyes csomagolásáért és címkézéséért.

A feladó által küldött csomagokat oly módon kell csomagolni, hogy megvédje a terméket a tényezőktől, amelyek a szállítás során annak romlásához vezethetnek (ajánlott biztonsági elemek használata, pl .: polisztirol, karton, légbuborék fólia stb.) ). Ajánlott továbbá a csomagolást úgy csomagolni, hogy az megfeleljen a tartalom súlyának, alakjának és jellegének, valamint a szállítás módjának és időtartamának.

A csomagolásnak meg kell védenie a tartalmat, hogy ne sérüljön meg nyomás vagy egymást követő kezelés, és adott esetben kartondobozokból, rétegelt lemezből, fából, polisztirollal töltött műanyagból készülhet.

 

10. VÉGREHAJTÁS

Egyik fél sem felel a szerződéses kötelezettségeinek nem teljesítéséért, ha a mulasztás vis maior következtében következik be. A vis maior az a kiszámíthatatlan esemény, amelyet a felek nem tudnak befolyásolni, és amelyet nem lehet elkerülni.
A termékek forgalomba hozatalának feltételeit a livoloeurope.ro weboldalon módosíthatja a webhelyet kezelő vállalat vezetésének konszenzusával. A változtatási javaslatokat előre közlik a vezetés minden tagjával.
A vita tárgyát képező dokumentumokat, valamint a megbeszélések eredményeként létrejött dokumentumokat (döntések összefoglalása) közlik a GMS tagjaival, és megrendelik az új rendelkezések közzétételét a weboldal tervezett szakaszában.

https://okoshazak.hu/felhasznalasi-feltetelek/

 

11. INFORMÁCIÓ A TERMÉKEKRE ÉS SZOLGÁLTATÁSOKRÓL

Ezek az oldalak az SC MAXIDEAL GROUP SRL Romániában forgalmazott termék- és szolgáltatáskínálatának általános bemutatását képviselik. A webhelyen található termékek képei bemutatási célokat szolgálnak, és nem vonják maga után az SC MAXIDEAL GROUP SRL felelősségét.

Az SC MAXIDEAL GROUP SRL fenntartja a jogot arra, hogy az ezen a weboldalon található információkat, különösen a bemutatott modellek műszaki jellemzőivel, felszerelésével és az áraival kapcsolatban bármikor, előzetes értesítés nélkül, az interaktív szolgáltatás figyelembevételével módosítsa / frissítse. a weboldalon, az SC MAXIDEAL GROUP SRL, annak hálózati tagjai vagy alkalmazottai felelősségét vonzó változtatások nélkül.

Az SC MAXIDEAL GROUP SRL bármilyen információval rendelkezik, különös tekintettel a tarifákra, a bemutatott modellek elérhetőségére, valamint a legújabb fejleményekre vonatkozóan.

 

12. TERMÉK JAVÍTÁSI POLITIKA

Annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megoldhassuk a livoloeurope.ro internetes áruházból vásárolt termékek nem megfelelőségével kapcsolatos panaszokat, azt javasoljuk, hogy átirányítsa őket a gyártó / forgalmazó / beszállító által engedélyezett szolgáltatásokra. A kapcsolattartási adatokkal kapcsolatos információkat az Okos Házak munkatársai biztosítják, miután a vásárló megkapta a vásárlást igazoló dokumentumokat. Ha az ügyfél nehézségekbe ütközik, vagy nem akarja kapcsolatba lépni a megállapodott szolgáltatással (a gazdasági szereplő által), ajánlott a csomagolásban szereplő terméket a lehető legteljesebben átirányítani az Okos Házak munkapontba annak teljesítése érdekében.

Óvatos! Az engedélyezett / jóváhagyott szolgáltatásokra való átirányítás esetén a szállítási költségeket a gazdasági szereplő viseli (Okos Házak).

Nem vállalunk felelősséget a fogyasztó által szétszerelt és nem megfelelően csomagolt termékekért, valamint azért, ha nem tartják be az összeszerelési / szétszerelési, csomagolási, kezelési, szállítási utasításokat.

A terméket a DPD-en keresztül küldi el – a livoloeurope.ro irodába, a szállításért a címzettnek. A szállításhoz és kezeléshez megfelelően csomagolni kell, hogy elkerülhető legyen a lehetséges sérülés.

Csomagolás:
Ajánlott az eredeti csomagolásba csomagolni, a gyártó utasításainak megfelelően.
A nem megfelelő csomagolás a termék károsodásához vezethet a szállítás során, ezért arra utasítjuk a fogyasztót, hogy használja a megfelelő csomagolási eszközöket (tartók, védőfólia, légzsákok, dobozok).
A csomagolásnak a terméken és a tartozékokon kívül tartalmaznia kell a vásárlási számla vagy a jótállási igazolás másolatát, valamint egy jegyzetet a kapcsolattartási adatokkal és a kérdéses termékkel kapcsolatban felmerült problémát.

A felbontási idő 2-15 nap.

Hivatalos forgalmazók Magyarországon