Actualizare cos

Felhasználási feltételek

1. FOGALMAK MEGHATÁROZÁSA

Az alábbiakban ismertetett általános szerződési feltételek a SC MAXIDEAL GROUP SRL által a www.okoshazak.hu webáruházon keresztül a vevő részére történő áru- és szolgáltatásértékesítésre vonatkoznak.

Ennek értelmében az alábbi kifejezések meghatározása a következő:
– áruk és szolgáltatások: bármilyen termék vagy szolgáltatás, amelyet az eladó a vevőnek nyújt;
– megrendelés: elektronikus dokumentum, amelyben a vevő a www.okoshazak.hu online áruház ajánlatában bemutatott áruk vagy szolgáltatások megvásárlását kéri;
– szerződés: az eladó által megerősített megrendelés (a megrendelés megerősítését csak telefonon vagy elektronikus úton lehet megtenni).

2. A RENDELÉS REGISZTRÁLÁSA ÉS MEGERŐSÍTÉSE

A www.okoshazak.hu online áruházon keresztül történő megrendelés elindításával (elektronikusan vagy telefonon) a vevő elfogadja azt a kommunikációs formát, amelyen keresztül az eladó végrehajtja műveleteit (elektronikusan vagy telefonon).

A megrendelés a következő elemekből tevődik össze:
– a fent említett online áruház ajánlatában található áruk vagy szolgáltatások;
– egyértelmű említések a számlázásra, a kézbesítési adatokra, valamint az egyéb különleges megjegyzésekre vonatkozóan;
– a vevő specifikációi.

A megrendelés elindítása (elektronikusan vagy telefonon) nem jelenti a megrendelés és a szerződés megerősítését. A teljes lépések a következők:

megrendelés regisztrálása: minden regisztrált megrendeléshez automatikusan egyedi szám készül;
megrendelés átvétele egy értékesítési ügynök által, a honlap Kapcsolat menüpontjában (Értékesítési osztály programja) megjelenő munkaidőn belül;
szerződés megkötése: a fiskális számla kiállításának pillanatát jelenti;
– a megrendelés kézbesítése a megrendelés megerősítését követően, miután a szállítási részletek az értékesítési vagy szállítási ügynök és a vevő között meghatározása kerültek.

A rendszer által automatikusan elküldött üzenetek nem erősítik meg a termék raktáron való meglétét, sem az adásvételi szerződés megkötését.A rendeléseket felveszik/regisztrálják, és csak a szállító megerősítését követően a készletben lévő termék elérhetőségének függvényében fogadják el és teljesítik a megrendeléseket.

A www.okoshazak.hu webáruház kínálatában szereplő termékek csak megrendelés alapján értékesíthetők. A megrendelés feldolgozása a fent említett lépések szerint történik az Értékesítési Osztály munkaideje alatt. A meg nem erősített rendelés nem jelenti a termékek lefoglalását. A rendelések az adatbázisban való rögzítésük időrendi sorrendjében kerülnek feldolgozásra. A megrendelés, amely a következő állapotú termékeket tartalmazza:  KÉSZLETEN, PARTNER RAKTÁRÁN nem teljesíthető, ha időrendi szempontból ugyanazon termékre előzőleg megrendelést regisztráltak, majd azt később megerősítették, ezáltal kimerítve a készletet.

3. A TERMÉKEK ÁRA ÉS KÉSZLETE

A termékek ára és készlete 24 órától 5 napos intervalluban frissül. A megrendelések és a proformák árai a kiállításuk napjától számított 3 napig érvényesek. Az egyedi megrendelés alapján behozott termékeknél a termék értékének legalább 30%-ának megfelelő előleg kérhető. Abban az esetben, ha az árak vagy a termékekhez kapcsolódó egyéb adatok hibásan kerültek feltüntetésre, ideértve az adatbázisban való hibás beírást is, fenntartjuk a jogot, hogy az ezen termékeket tartalmazó megrendeléseket TÖRÖLJÜK, és a vásárlókat a lehető leghamarabb értesítsük a bekövetkezett hibáról.

A www.okoshazak.hu webáruház által forgalmazott termékek készlete az alábbiak szerint van feltüntetve:

KÉSZLETEN: a termék fizikailag készleten van (A KÉSZLET EREJÉIG), és online megrendelés alapján vehető fel/szállítható, RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE UTÁN (megrendelés elfogadása). A KÉSZLETEN lévő termékekre leadott rendelések teljesítése az adatbázisban való rögzítés időrendi sorrendjében történik. Minden KÉSZLETEN státuszú termék korlátozott darabszámmal rendelkezik. A készletek frissítése a fent leírtak szerint történik – ennek következtében előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor a KÉSZLETEN státuszú megrendelt termék nem elérhető, ha azt egy korábbi megrendelésben visszaigazolták.

PARTNER RAKTÁRÁN: a partner raktárán lévő termékek korlátozott számban érhetők el (készlet erejéig). A megrendelés elfogadásra kerül, miután az eladási ügynök megerősítette a rendelkezésre álló mennyiséget a partner raktárán. A beszállítónál a készletfrissítés a megrendelés beérkezésétől számított legfeljebb 15 napos időközönként történik. Abban az esetben, ha a termék már nincs a beszállító készletében, erről tájékoztatást kap.

Tekintettel arra, hogy a partner raktárán levő készletek frissítése nem olyan időközönként történik, amely lehetővé teszi a pontos tájékoztatást, előfordulhatnak olyan esetek, amikor a partner raktárán levő termék már nincs ténylegesen raktáron. Előfordulhat, hogy ezeket a termékeket csak külön rendelésre tudjuk hozni, 2 naptól 60 napig terjedő szállítási határidővel. A beszállítótól/partnertől kapott információkért nem vállalunk felelősséget, ha az adott termék nincs raktáron.

– NINCS KÉSZLETEN: A termék nincs sem a okoshazak.hu készletén sem a beszállító/partner raktárában.

4. TERMÉKEK FIZETÉSE

A termékek kifizetése történhet készpénzzel (munkaponton vagy utánvéttel, közvetlenül a futárnál), banki átutalással, bankkártyával (online fizetés a weboldalon). Online fizetési móddal, bankkártyával kifizetett összegeket a fizetésfeldolgozó automatikusan zárolja az ügyfél számláján, és körülbelül 72 órán belül automatikusan az okosahazak.hu bankszámlájára irányítja. Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy ez a folyamat automatikusan történik, az okohazak.hu munkatársainak beavatkozása nélkül. A megrendelés visszaigazolása az átutalás ellenőrzése és visszaigazolása után történik.. Abban az esetben ha a megrendelések nem teljesíthetők, a pénzt visszatérítik legfeljebb 5 munkanapon belül az ügyfél értesítését kövvetően.

Az online kifizetett összegek visszaküldése/feloldása esetén (a vásárló kérésére vagy a termékek szállításának elmaradása miatt) kérjük, forduljon a kártyát kibocsátó bankhoz, mert az Ön által a bankkal aláírt protokoll és szerződés szerint, bár az okoshazak.hu képviselője kéri az összeg visszatérítését, a bank legfeljebb 30 napon belül oldhatja fel az értéket.

A simplepay.hu és az okoshazak.hu között létrejött szerződés értelmében a kártyával fizetett műveletek esetén más fizetési módokon keresztül történő részleges vagy teljes visszatérítés nem jöhet létre. A megrendelés törlése vagy a vásárló általi visszaküldése esetén a okoshazak.hu köteles a szoftveres megoldás által biztosított funkciókat használni a műveletek törlésére. […] az okoshazak.hu vállalja, hogy a jelen szerződés érvényességi ideje alatt betartja a Bank által az oldal konfigurálása során vagy azt követően küldött, közvetlenül vagy a Feldolgozón keresztül közölt összes utasítást, feldolgozási eljárást és technikai biztonsági szabályt.

5. A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA

A termékeket a következő oldalon feltüntetett adatok szerint szállítjuk: https://okoshazak.hu/szallitas/

A fenti oldalon szereplő szállítási határidők a megrendelés megerősítésének pillanatától érvényesek, kivéve a munkaszüneti napokat, és 24 órától 30 napig változhatnak. 
Javasoljuk, hogy ellenőrizze a terméket a műszaki adatok és a kiegészítők szempontjából, amellyel együtt szállítják – hiányosságok vagy következetlenségek esetén az alább említett adatok szerint járjon el. Javasoljuk, hogy a megrendelés kézhezvételekor ellenőrizze a kiszállított termékkeket, ha bárminemű nemmegfelelőséget észlel az értesítést az átvételtől számított legkésőbb 48 órán belül kell megtenni az alábbi e-mail címen: contact@okoshazak.hu. Az értesítésnek tartalmaznia kell információkat a megrendelésről, a termék állapotáról és lehetőleg néhány képet a problémás termékről/csomagolásról.

Csomagellenőrzéssel rendelkező megrendelés esetén a vevőnek a futár jelenlétében kötelezően ellenőrizni kell a csomagolás, a termék és a tartozékok sértetlenségét. A termékek sértetlenségével kapcsolatos utólagos reklamációt nem vesszük figyelembe, ha a fent említett eljárási lépéseket nem követték.

Figyelem!!! Sérült csomagolású (ütésnyomok, szakadás, repedések, folyadékkal érintkezés) vagy nem megfelelőség gyanúja esetén javasolt és ragaszkodni kell a termék/termékek, valamint a tartozékok futár jelenlétében történő ellenőrzéséhez, valamint egy felderítési eljárás kidolgozásához, amelyben rögzíteni kell a nem megfelelőségeket, vagy meg kell tagadni a csomag vagy a termék/termékek átvételét.

A nem megfelelőség jeleit mutató csomagok vagy termékek átvétele az Okosházak jelzéseinek betartása nélkül a vásárló sajátfelelősségével történik!

A Bemutatóteremből történő átvételles megrendelések esetén a vásárló köteles a csomagolás, valamint a termék és a tartozékok sértetlenségét az értékesítési megbízott jelenlétében a tesztelésre kijelölt helyen (mintapad) ellenőrizni. Abban az esetben, ha bármilyen nem megfelelőséget észlel, tagadja meg a termék átvételét.

A termék, a tartozékok vagy a csomagolás sértetlenségével kapcsolatos utólagos reklamációt nem vesszük figyelembe!

A kockázat átruházása az Korm. rendelet 34/2014* szerint.

6. SZERZŐI JOG

A teljes tartalom szerzői joga teljes egészében az SC MAXIDEAL GROUP SRL tulajdonában van, és a tulajdonos írásbeli hozzájárulása nélkül nem használható fel és nem másolható. A weboldalra belépők a következő jogokkal rendelkeznek:
– a www.okoshazak.hu tartalom feltárása
– a közzétett információk sokszorosítása, fordítása vagy felhasználása, csak a forrás hozzájárulásával;
– a weboldalra mutató linkek beillesztése a saját oldalaiba (amikor a linkeket beépítik a kereskedelmi vagy reklám weboldalakba, új ablak nyílik meg a www.okoshazak.hu oldal megtekintésére);
– az a személy, aki döntéseit, cselekedeteit vagy mulasztását a weboldalon található információkra alapozza, teljes felelősséget vállal az elszenvedett károkért;

A bemutatott fotók tájékoztató jellegűek, és olyan tartozékokat is tartalmazhatnak, amelyeket a termék alapcsomagja nem tartalmaz;
A műszaki előírások informatív jellegűek, előzetes értesítés nélkül módosítató, és nem jelentenek szerződéses kötelezettséget.
A webhelyen bejelentett, esetleges szerzői jogsértésekről a következő e-mail címet lehet bejelenteni: contact@okoshazak.hu

7. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME ÉS FELDOLGOZÁSA

A személyes adatok védelmére és feldolgozására vonatkozó politikánkról további információt a következő oldalon talál:

Személyes adatok feldolgozása.

8. GARANCIA

A www.okoshazak.hu online áruházban értékesített összes termékre, kivéve az újracsomagolt termékekre, a hatályos jogszabályok, valamint a gyártók és forgalmazók kereskedelmi feltételeinek megfelelő jótállási feltételek vonatkoznak – az összes termék új (kivéve az újracsomaholt termékek) eredeti csomagolásban. Az Okos Házak által értékesített termékek garanciáját a forgalmazók vagy gyártók felhatalmazott szervizei biztosítják, meg nem felelés esetén átadják azokat a okoshazak.hu garanciaközpontnak vagy közvetlenül a jótállási nyilatkozatban megadott hivatalos szervizközpontoknak.
A garancia feltételeivel kapcsolatos további részletek a következő oldalon találhatók:

https://okoshazak.hu/termekek-es-garancia/

9. A TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE

A termékek visszaküldésére a hatályos törvények, valamint bizonyos esetekben a saját visszaküldési politikánk vonatkozik.
A visszaküldés minden részlete megtalálható a következő oldalon:

https://okoshazak.hu/visszateresi-politika/

A termékek visszaküldése a szállító/forgalmazó/gyártó által engedélyezett/megegyezett szervizbe történő átirányítás érdekében a visszaküldési eljárás (csomagolás módja, tárolás, szállítási költség kezelése) előírásai szerint történik.

Figyelem! A szállítási költségeket a törvényes (14 nap) határidőn belüli visszaküldés esetén a vásárló viseli.
A feladó felelős a fuvarokmányba (AWB) bevitt adatok helyességéért, valamint a helyes csomagolásáért és címkézéséért.

A feladó által küldött csomagokat oly módon kell csomagolni, hogy megvédje a terméket olyan tényezőktől, amelyek a szállítás során annak rongálásához vezethetnek (ajánlott biztonsági elemek használata, pl .: polisztirol, karton, légbuborékos fólia stb.) ). Ajánlott továbbá a csomagot úgy csomagolni, hogy az megfeleljen annak súlyának, alakjának és jellegének, valamint a szállítás módjának és időtartamának.

A csomagolásnak meg kell védenie a csomag tartalmát, úgyhogy ne sérüljön meg nyomás vagy többszöri mozgatás következtében, és adott esetben kartondobozokból, rétegelt lemezből, fából, polisztirollal töltött műanyagból készülhet.

10. VIS MAJOR

Egyik fél sem vállal felelősséget szerződéses kötelezettségeinek elmulasztásáért, ha a nem teljesítés vis major eseményre vezethető vissza. A vis maior olyan előre nem látható esemény, amely kívül esik a felek ellenőrzésén, és amely nem kerülhető el.
Az okohazak.hu weboldalon található termékek értékesítési feltételei a weboldalt kezelő cég vezetőségének konszenzusával módosíthatók.
A javasolt változtatásokról előzetesen tájékoztatjuk a vezetőség minden tagját.
A vita tárgyát képező dokumentumokat, valamint a viták során keletkezett dokumentumokat (döntések szintézise) a közgyűlési tagokkal közöljük, az új rendelkezéseket pedig az alábbi oldalon tesszük közzé:

https://okoshazak.hu/felhasznalasi-feltetelek/

11. INFORMÁCIÓ A TERMÉKEKRŐL ÉS SZOLGÁLTATÁSOKRÓL

Ezek az oldalak az SC MAXIDEAL GROUP SRL Romániában forgalmazott termék- és szolgáltatáskínálatának általános bemutatását képviselik. A webhelyen található termékek képei bemutató jelleget szolgálnak, és nem vonják maga után az SC MAXIDEAL GROUP SRL felelősségét.

Az SC MAXIDEAL GROUP SRL fenntartja a jogot, hogy a weboldalon megjelenő információkat, különösen a műszaki jellemzőkkel, a bemutatott modellek felszereltségével és az árakkal kapcsolatos információkat bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa/frissítse, figyelembe véve a weboldal interaktív funkcióját, anélkül, hogy a változtatások a SC MAXIDEAL GROUP SRL, a hálózat tagjai vagy alkalmazottai felelősségét vonnák maga után.

Az SC MAXIDEAL GROUP SRL készséggel áll rendelkezésére minden információval kapcsolatban, különös tekintettel az árakra, a bemutatott modellek elérhetőségére, valamint a legújabb fejlesztésekre vonatkozóan.

12. TERMÉK JAVÍTÁSI POLITIKA

Annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megoldhassuk az okoshazak.hu webáruházból vásárolt termékek nem megfelelőségével kapcsolatos panaszokat, azt javasoljuk, hogy azokat a gyártó/forgalmazó/szállító által meghatalmazott szervizhez jutassák el. Az elérhetőségi adatokra vonatkozó tájékoztatást az Okos Házak munkatársai biztosítják, miután a vásárló bemutatta a vásárlást igazoló dokumentumokat. Abban az esetben, ha a vásárló nehézségekbe ütközik, vagy nem kíván kapcsolatba lépni a (gazdasági szereplő által) egyeztetett szervizzel, ajánlott a csomagban lévő terméket a lehető legteljesebb mértékben beküldeni az Okos Házak munkapontra.

Figyelem! Engedélyezett/kijelölt szervizekbe való átirányítás esetén a szállítási költségek a gazdasági szereplőt terhelik (Okos Házak).

Nem vállalunk felelősséget a fogyasztó által szétszedett és nem megfelelően becsomagolt termékekért, valamint abban az esetben, ha az összeszerelési/szétszerelési, csomagolási, kezelési és szállítási utasításokat nem tartják be.

A terméket a DPD-en keresztül kell küldeni – az okoshazak.hu munkapontra, a szállításért a címzett fizet. A többszöri szállításhoz és kezeléshez megfelelően be kell csomagolni, az esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Csomagolási mód:

Javasoljuk, hogy az eredeti csomagolásba csomagolja a gyártó utasításai szerint.
A nem megfelelő csomagolás a termék sérülését okozhatja a szállítás során, ezért javasoljuk a vásárlónak, hogy használja a megfelelő csomagolóeszközöket (tartók, védőfólia, légbuborékos fóliák, doboz).
A csomagnak a terméken és a tartozékokon kívül tartalmaznia kell a vásárlást igazoló számla vagy jótállási jegy másolatát, valamint az elérhetőségeket, illetve az adott terméknél kifogásolt problémát.

A megoldási idő 2-15 nap.

Hivatalos Forgalmazók Magyarországon